content_copy

FAQ

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email wiadomość z jego potwierdzeniem. Jeśli wybrana została forma płatności przy odbiorze - zamówienie zostanie od razu przekazane do realizacji, jeśli przelew - realizacja zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu środków na koncie. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy: firma kurierska DPD,DHL (wysyłki paletowe), Inpost Paczkomaty, Inpost Kurier odbiór osobisty.

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Wysyłka produktów uzależniona jest również od gabarytu produktu. Produkty przekraczające rozmiarem gabaryt C wysyłane są firmą kurierską DPD. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych. Powyżej zakupu 150zł wysyłka towaru jest darmowa.

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności: przelew na konto bankowe, płatność za pobraniem, płatność elektroniczna (przelew on-line systemem PayU).

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Fakturę otrzymasz na adres e-mail w dniu wysyłki Twojego zamówienia.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej mailowo lub poprzez formularz kontaktowy.

Mam problem z otrzymaną przesyłką. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie kontakt z nami mailowo sklep@tajemniczyogrod-sklep.pl

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny, odstępując od umowy. Taki towar nie może jednak nosić śladów użytkowania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Koszt zwrotu ponosi kupujący.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel